قوانین به درد بخور برای تبلیغات
جوهره ی محصول خود را به صورت اساسی ترین مزایایش به صورت ساده ثابت کنید. هر دو را به صورت ملموس و ماندگار در ذهن بیان کنید.
این روش عالی برای ماندگار شدن محصول شما در ذهن است. چرا که عنصر محرکی که در تبلیغات شما وجود دارد همانست که محصول را می فروشد. فهم این مساله راحت است، اما اجرای آن سخت.
آنها باید به صورت یکتا تصور و به صورت یکتا توسعه پیدا کنند.
اغراق در تبلیغات گاهی شخصیت نامیده می شود. وقتی یک تبلیغ شخصیت داشته باشد، متقاعد کننده بودن آن سخت است. این به خاطر دیگران است. شما باید در تبلیغات خود از اضافه گویی دوری کنید.
مگر آنکه آن به خوبی به محصول پرداخته و آنرا توضیح دهد.
چرا که اولا خودش یک بزک محصول است. دیگر اینکه شما را به بهشت می برد. سوم اینکه شما را به حرکت می آورد. چرا که مردم به شما اعتماد خواهند کرد.
یک اجرای عالی و خلاقانه ” خب که چی” را می آورد، اگر نسبت به زندگی، خانواده و کسب کار آنها بی معنی باشد. همیشه آگهی ای را که مرتبط است نسبت به آنکه بی ارتباط است انتخاب کنید.
ساده لوح نباشید، اما ساده فکر کنید. چه کسی حوصله دارد به تبلیغات توجه کند و یا به آن گوش کند.
اگر برای شما اجرا شده است، رقابت شما آماده است. تنها شانس شما برای بردن رقابت با تبلیغاتی است که قبلا دیده نشده است. که به این معنی است که شما قبلا آن را ندیده اید. شجاع باشید.
اگر به تبلیغات شما توجهی نشود، همه چیز هدر رفته است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!