تبلیغات محیطی ثابت چیست؟
تبلیغات شهری ثابت آن دسته از تبلیغات محیطی هستند که در یک مکان نصب شده و قابل جابجایی نیستند. تبلیغاتی چون بیلبورد، بنر، استند و استرابورد جزو این دسته از تبلیغات هستند. تبلیغات محیطی ثابت میتوانند شامل مبلمان و یا تزئینات شهری باشند مانند تزئین تبلیغاتی صندلی های یک پارک و یا نصب استند و یا استرابورد در منطقه های مورد نظر، و یا میتوانند به صورت یک پوستر بزرگ و یا بیلبورد در مناطق پر تردد نصب گردند. این نوع تبلیغات پیام شما را به اهالی یک منطقه میرساند، کسانی که آنجا کار میکنند، کسانی که در آن منطقه زندگی میکنند و حتی کسانی که از آن منطقه عبور میکنند بی اختیار تبلیغات شما را خواهند دید چرا که برای استفاده از مناظر اطراف خود ناچار به مشاهده تبلیغ شما خواهند بود.
موارد استفاده از تبلیغات محیطی ثابت
زمانی که شما محصول جدیدی راه اندازی و تولید میکنید، تغییری در نام شرکت و سازمان خود میدهید یا ایجاد نام و برندی جدید را در ذهن دارید و یا قصد اعلام پیامی را در کمترین زمان ممکن دارید، استفاده از تلیغات ثابت به خصوص بیلبوردها بهترین گزینه ممکن برای شماست.
این نوع تبلیغات مزایای بیشماری دارند که موجب محبوبیت آن ها در میان تبلیغات دیگر میشود. از جمله این مزایا میتوان قابلیت انعطاف بالا برای پیاده سازی خلاقیت و نوآوری و اطمینان از دیده شدن تبلیغات شما، انتخاب منطقه به دلخواه خود را نام برد. اما در کنار این مزایا معایبی نیز برای این نوع تبلیغات وجود دارد. شما تنها چند ثانیه زمان نیاز دارید تا ذهن بیننده را درگیر کنید پس پیام و متن شما باید تا حد امکان کوتاه و خلاصه باشد، از جمله دیگر معایب این روش هزینه بالای این نوع تبلیغات است و به دلیل هزینه بر بودن نصب این نوع تبلیغات شرکت هایی که سیاست های تبلیغاتی متغیری دارند باید هزینه بالایی برای هربار تغییر تبلیغات خود صرف کنند تا سیاست های جدید خود را پیاده سازی کنند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!