اهمیت تبلیغات در فضای باز

 

بیلبوردها پتانسیل زیادی برای ایجاد برند و نام تجاری و تبلیغ محصولات را دارند. طراحی و محتوای بیلبوردها نقش مهمی در تعیین اثربخشی آنها ایفا می کند. آنها باید چشم نواز و کارآمد باشند.
تبلیغات در فضای باز برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و ایجاد دید و محبوبیت نام تجاری است. در دو دهه گذشته، تبلیغات در فضای باز برجسته شده است، اما بیش از آن تکنولوژی آن پیشرفت کرده تا شما بتوانید بهترین نتیجه را از آن کسب کنید. این دو مزایای تبلیغات در فضای باز با توجه به دکتر Dr. James M. Maskulka، عبارتند از:

۱. تبلیغات در فضای باز یک بوم خلاق کامل برای شرکت ها برای ارائه پیام نام تجاری خود ارائه می دهد

۲. تبلیغات در فضای باز می تواند در هر استراتژی تبلیغاتی تغییر پذیر باشد. تبلیغات تبدیل شده به معنای وارد کردن پیام یا تصویر در مورد مزایای محصول به ذهن مخاطب است.
اهمیت تبلیغات در فضای باز که شامل موارد زیر است:

  •  تبلیغات در فضای باز می تواند پیام های مربوط به تبلیغات را به انبوه مخاطبان ،با سهولت و کارایی ارائه دهد.
  • این رسانه تبلیغاتی هماهنگی و همچنین ثبات را در ارائه آگاهی از نام تجاری ارائه می دهد.
  •  می تواند وضوح بیشتری در مورد تمرکز و توجه به برند فراهم کند.
  •  با کمک تبلیغات در فضای باز، شما قادر خواهید بود که پیام تبلیغاتی را به صورت استراتژیک قرار دهید.
  • یکی از بزرگترین مزایای استفاده از تبلیغات در فضای باز این است که هزینه نسبت به سایر رسانه های تبلیغاتی بسیار پایین تر است.
  •  انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که می توان به مخاطبان ارائه داد. بیش از ۴۰ نوع رسانه تبلیغاتی در فضای باز وجود دارد، اما بیشترین استفاده آن شامل بیلبورد ها، پوسترها، تبلیغات اتوبوس، تبلیغات فرودگاه،تابلو های ساختمان ،  تبلیغات مراکز خرید،تابلوهای استادیوم، تبلیغات نیمکت،محل عبور و مرور و…..
  •  گزینه های زیادی در نوع تابلوهای انتخابی شما وجود دارد. شما می توانید یک چاپ ساده در رنگ های مختلف و یا یک نمایشگر ۳D روشن که در شب درخشان است انتخاب کنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *