چگونگی استفاده از مزایای link building در کسب و کار اینترنتی
ایجاد کسب و کار اینترنتی موفق ممکن است نیازمند تلاش و عزم راسخ باشد، اما با این حال گزینهء ارزشمندی برای کارآفرینی در دنیای جدی امروزی می باشد. خیلی چیزها از ۵ تا ۱۰ سال گذشته تغییر کرده است، به خصوص باید در نظر داشته باشید که ما در حال حاضر به مراتب بیشتر به جامعهء مجازی مرتبط هستیم.
اما در حال حاضر سوال این نیست که آیا موافق با ساخت وب سایت برای حمایت از اهداف کسب و کار خود هستید یا خیر! این یک سوال برای اطمینان حاصل کردن از این است که اگر تمایل به انجام ساخت وب سایت و به اجرا در آمدن آن دارید به عنوان یک نیروی قدرتمند در بازاریابی آنلاین می توانید عمل کنید یا خیر.
هنوز هم در یک رشته های خاصی وابسته در اینترنت و بازاریابی آنلاین و بازاریابی هر شرکتی، رمز و رازهایی وجود دارد. همهء ما می دانیم که وب سایت ما در واقع به عنوان وسیلهء نقلیه در کسب و کار اینترنتی ما عمل می کند و یا شبیه ویترین مغازهء ما در دنیای اینترنت می باشد. اما ما باید مطمئن شویم که افراد از این حضور کاملاً آگاه هستند.
تا زمان دریافت ترافیک وب سایت و حصول اطمینان از اینکه آن ترافیک بر روی انگیزهء بازدیدکنندهء وب سایت برای خرید محصولات و یا خدمات تمرکز کرده است، مطمئن باشید تا آن زمان قطعاً موفقیتی برای شما و وب سایت تان حاصل نخواهد شد.
تعداد روشهای زیاد و مختلفی برای ترویج آنلاین وب سایت شما وجود دارد. باید در نظر بگیرید که بسیاری از متخصصین اینترنتی پذیرفته اند که پایه و اساس این کار، نوشتن مقاله در مورد بک لینک و کلاً link building در واقع به اثبات رسیده است. هنگامی که در حال نوشتن محتوای مقالات هستید، نه تنها اقدام به تهیه و ارائه اطلاعات در مورد محصول و یا خدمات می پردازید بلکه نشان دهندهء قدرت شما به طور همزمان می باشد.
ارائه این مقالات به وب سایت های مرتبط به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که “پیغام” شما به احتمال زیاد توسط افرادی که علاقمند به محصولات و خدمات شما هستند، مشاهده می شود. این روش نه تنها باعث جلب توجه افراد به حضور و وجود کسب و کار اینترنتی و تمایل شما برای کمک به آنها خواهد شد، بلکه آنها قادر خواهند بود تا لینک وب سایت شما را از میان تمامی بک لینک های مهم دنبال نمایند.
چگونگی استفاده از مزایای link building در کسب و کار اینترنتی ما باید بر روی link building که جزئی از تکنیک های مدیریت بهینه سازی وب سایت می باشد، تمرکز کنیم. زیرا همانطور که می دانید موتورهای جستجو تاکید زیادی بر روی سطح کیفی بک لینک ها (لینک دهنده ها) دارند که به وب سایت شما متصل می شود. پس از همهء این موارد تا حدی که می توانید باید بر روی بهینه سازی (سئو) صفحات داخلی (on-page) به منظور هدفمند شدن و سودمند بودن وب سایت تان کار کنید.
اکثریت بازاریابان اینترنتی توجه زیادی به بهینه سازی صفحات داخلی (on-page) نشان می دهند؛ موتورهای جستجو مانند گوگل می دانند که باید روش های جایگزین دیگری برای تمایز میان وب سایت های اینترنتی و تصمیم گیری این که کدامیک روش صحیحی به کار میبرند، داشته باشند. به همین دلیل شما باید بر روی تکنیک های ایجاد بک لینک برای پیوند با وب سایت خود تمرکز کنید.
علاوه بر این باید انرژی بیشتری بر روی توسعهء محتوای وب سایت و دیگر فعالیت هایی از این قبیل بگذارید. شما باید قادر باشید تا از وب سایت های جایگزین بک لینک بگیرید، البته به شیوهء طبیعی و معقول این پیوند ها باید برقرار شود. زمانی وجود تعداد مطلقی از بک لینک ها مهم بود اما امروزه موتورهای جستجو کاملاً به تفسیر اینکه آن لینک از کجا آمده و آیا به صورت منطقی این پیوند برقرار شده یا نه، می پردازند.
به جای جمع آوری و درخواست پیوند بک لینک (آن هم به ضرب و زور گلوله!)، باید مطمئن باشید که آیا بک لینک های پیوندی با وب سایت شما با حرفهء شما کاملاً مرتبط هستند یا خیر. همانطور که می دانید در هر صورت دیگری، موتور جستجوی گوگل به احتمال زیاد به جای ایجاد امکان مزایا برای شما، وب سایت تان را جریمه خواهد کرد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!