مزایا و معایب تبلیغات

Image result for ‫مزایای تبلیغات‬‎

 

تبلیغات، اگر درست انجام شود می تواند فروش محصولات شما را فراهم آورد که همین امر هم باعث می شود تا فروش شما افزایش یافته و به موفقیت بیش تری در کسب و کارتان دست یابید. اما باید مراقب باشید، زیرا این درمان همه چیز نیست!

به طور کلی تبلیغات بر ضمیر ناخودآگاه مخاطبان تاثیر میگذارد، اما همین تاثیرات نامحسوس و آرام می توانند بعد از مدتی تاثیر بگذارند و یک کمپانی را به سوددهی برساند. این تغییرات کوچک و نامحسوس بعد از مدتی در یک زمان مشخص به چشم خواهند آمد. هرگاه که به تاثیرات یک تبلیغ فکر می کنیم، بدون شک به نحوه تاثیر تبلیغ بر روی یک نام تجاری خاص می اندیشیم. این تاثیرات بعد از طی کردن یک سیر منظم در تبلیغ اثر گذار خواهد بود.

تبلیغات چه کارهایی را می تواند برای کسب و کار انجام دهد؟

– مشتریان را بخاطر بسپارید. مشتریان آینده نگر را از مزایای محصول و خدمات تان آگاه کنید.

– هویت متمایز خود را تاسیس و حفظ کنید.

– اعتبار خود را بهبود ببخشید.

– مشتریان فعلی را به خرید بیش تر و استفاده ی بیش تر از خدمات تان تشویق نمایید.

– مشتریان جدیدی را جذب کرده و برای مشتریان از دست رفته جایگزین کنید.

– کسب و کار خود را برای مشتریان، سرمایه گذاران و … ارتقا دهید.

تبلیغات چه کارهایی را نمی تواند برای کسب و کار انجام دهد؟

– ایجاد فوری یک پایگاه مشتری

– افزایش فروش سریع و فوری

– حل کردن جریان نقدینگی و مشکلات سود مالی

– جایگزین شدن با خدمات مشتری ضعیف و بی اثر

– فروش محصولات و خدمات غیرمفید و درخواست نشده

 مزیت تبلیغات

  • کنترل، بطور کامل دست شماست

برخلاف تلاش هایی که برای ایجاد ارتباطات عمومی صرف می شود، شما با تبلیغات دقیقاً تعیین می کنید که چه زمانی؛ در چه جایی و در چه مواقعی پیام شما برای مردم ظاهر می شود. می دانید که چگونه به نظر می رسد و پیام تان چه حرفی برای گفتن دارد. بدین طریق، به آسانی می توانید مخاطبان خود را موردهدف قرار داده و درمحدوده جمعیت های هرچند کوچک هدف گذاری کنید.

  • می توانید ثابت قدم و نامتناقض باشید

حضور یک تصویر جامع از شرکت شما و تکرار پیام های فروش تان به طور مرتب، باعث ایجاد اعتماد و آگاهی می شود. هویت متمایز می تواند به وضوح در ارتباط با شرکت شما قرار می گیرد. در چنین حالتی مشتریان به سرعت برند و محصول شما را می توانند شناسایی کنند.

معایب تبلیغات

  • برنامه ریزی

وقتی که برنامه ریزی و آمادگی تبلیغات به نحو عالی انجام شود بهترین تبلیغات صورت گرفته و هزینه ی آن حداقل خواهد بود.

  • زمان و ماندگاری

تاثیرات تبلیغات شما در طول زمان رفته رفته بهتر می شود زیرا این غیرممکن است که هر یک از مشتریان همه ی تبلیغات را مشاهده کنند. شما باید مرتباً به مشتریان و خریداران مزیت های انجام معامله با خودتان را یادآوری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *