تبلیغات محیطی متحرک و مزایای آن

تبلیغات محیطی متحرک

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی انبوه و فراگیر در تمام مناطق شهر بهترین نوع تبلیغات چیست؟ مسلما در چنین موردی استفاده از بیلبورد و بنر و استند در مناطق مختلف شهر هزینه گزافی را برای شرکت به همراه خواهد داشت. اما اگر بتوان تبلیغات را در سطح شهر جابه جا کرد چه؟

همیشه وقتی حرف از تبلیغات محیطی می‌آید ذهن هر کسی به سمت بیلبوردهای بزرگ یا تعداد بالای تراکت‌های تبلیغاتی سوق پیدا می‌کند. اما اگر نگاهی خلاقانه‌تر داشته‌باشید در استراتژی تبلیغاتی خود از عناصر دیگری هم می‌توان استفاده کرد و از محیط اطراف استفاده بهتری برای اجرای تبلیغات انجام داد. یکی از پتانسیل‌های بسیار مهم در تبلیغات محیطی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است، چرا که این وسایل همواره در حال جابه جایی هستند و قطعا تبلیغات شما توسط افراد بیشتری و Image result for ‫تبلیغات محیطی متحرک‬‎در مناطق و محدوده های بیشتری مشاهده خواهند شد. تزئین تبلیغاتی وسایل حمل و نقل عمومی مانند یک بیلبورد متحرک عمل میکند که افراد را در طول مسیر حرکت وسیله مورد هدف قرار میدهد و به دلیل تکرار این مسیر در طول روز توسط وسیله نقلیه جامعه هدف شما برای تبلیغات بسیار گسترده خواهد بود. استفاده از دستگیره های تبلیغاتی در داخل وسایل حمل و نقل عمومی نیز تمام مسافران حمل و نقل عمومی را هدف قرار خواهد داد. امروزه به دلیل مشکلات آلودگی هوا و ترافیک و نبود مکان مناسب برای پارک کردن بسیاری از مدیران، تاجران، دانشجویان و بسیاری اقشار دیگر از حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد استفاده میکنند که این امر نشان دهنده گستردگی جامعه هدف این نوع تبلیغات است.

مزایای استفاده از تبلیغات محیطی متحرک

Image result for ‫تبلیغات اتوبوس‬‎

استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای تبلیغات مزایای بسیاری را به همراه دارد که مهمترین آن ها عدم ثابت بودن جای آن است که این موضوع جامعه هدف بزرگی را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار خواهد داد. ۵ مزیت اصلی این روش به شرح زیر میباشد:

  • تکرار: تکرار کلید اصلی موفقیت هر نوع تبلیغاتی است. تبلیغات محیطی متحرک یک نوع یادآوری ثابت را ایجاد میکند که برند، سرویس و یا محصول شما را در خاطر مخاطبانتان یادآوری میکند؛ به خصوص زمانی که آن ها قصد رفتن به خرید را داشته باشند. اگر یک فرد از یک مسیر ثابت برای رفت و آمد به محل کار خود استفاده کند به طور میانگین ۲۰ الی ۴۰ بار در یک ماه موقعیت مشاهده تبلیغات شما را خواهد داشت که این خود برند شما را در ذهن مخاطب ثبت خواهد کرد
  • دسترسی به مخاطب: تبلیغات روی وسایل حمل و نقل عمومی قابلیت انتخاب مناطق گسترده تری را به شما خواهد داد. شما میتوانید با توجه به مسیر این وسایل حمل و نقل عمومی، جامعه هدف خود را یافته و بهترین مسیر برای تبلیغات خود را بیابید. شما میتوانید محل کار مخاطبان خود را هدف قرار داده و تبلیغات خود را در این مسیر برای مخاطبان به نمایش بگذارید.
  • هزینه: تبلیغات محیطی متحرک نسبت به روش های دیگر تبلیغات محیطی و حتی انواع تبلیغات هزینه بسیار پایین تری را در برخواهد داشت و با توجه به بازدهی آن صرفه بیشتری نیز خواهد داشت.
  • آشکاری: برخلاف رادیو، تلویزیون و یا اینترنت، مخاطبان شما نمیتوانند تبلیغات شما را خاموش کنند و یا نادیده بگیرند پیام شما در تمام طول مسیری که به صورت روزانه استفاده میکنند با آن ها خواهد بود. تبلیغات شما در برابر خیل زیادی از مردم به نمایش در می آید، جایی که آن ها برای رفتن به خانه، محل کار، خرید یا حتی صرف شام باید از آن عبور کنند.
  • تأثیرگذاری: تبلیغات محیطی متحرک به سرعت برند و نام شما را به مخاطب ارائه میکند، خدمات و محصولات شما را بازکو میکند و به مخاطب نحوه دسترسی به شما را معرفی میکند. این تأثیر زمانی که مخاطب به دنبال محصول یا خدمت شما باشند بسیار قوی تر خواهد شد. با پوشش گسترده و استفاده از رنگ های مناسب برای وسیله نقلیه، تبلیغات وسایل حمل و نقل عمومی بسیار چشم نواز تر و به یاد ماندنی خواهد شد. استفاده از طرح های سه بعدی نیز کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد و جذابیت تبلیغات شما را دوچندان خواهد کرد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *