ایده ساخت کلیپ های تبلیغاتی
هیچ وقت فکر نکنیم چون تیزر خیلی کوتاه و کم است، پس دلیل نمی شود به خصوصیات ساخت تیزر تبلیغاتی و متن آن توجه کرد .
مرز بین تیزر تبلیغاتی موفق و ناموفق به اندازه یک تار مو است.
هدف شما در تیزر، نمایش دادن است؛ برای همین است که از همین اول روی تبلیغاتی بودن آن تأکید زیادی میشود.
کافی است که ویژگیهای ساخت تیزر را دست کم بگیریم و در این صورت می بینید چه فاجعهای به وجود خواهد آمد.
خصوصیت و ویژگی های زیادی باید در ساختن تیزر تبلیغاتی مورد توجه قرار گیرد.
مهمترین چیز تیزر متن آن است متنی نوشته ای که باید درزمان پخش تیزر توسط گوینده با صدای رسا گفته شود .
نکته هایی برای نوشتن متن برای ساختن تیزر تبلیغاتی
نکته اول:
انتخاب جهتگیری تیزر تبلیغاتی
نکته دوم :
تعیین کردن لحن تیزر تبلیغاتی
نکته سوم :
انتخاب کردن سبک و نوع ویدیو
نکته چهارم:
تصمیمگیری در مورد مدت زمان تیزر تبلیغاتی
نکته پنجم:
نوشته و پیش نوشته
نکته ششم:
مشخصات تجاری
طرح مناسب برای تیزر تبلیغاتی خوب باید دارای طرح مناسب و جذابی باشد.
در انتخاب طرح خود نکات زیر را در نظر خود داشته باشید از داستانهای کوتاه و ساده استفاده شود و داستان ننویسید .
استفاده از یک بخش هنری واحد، بیشترین تاثیر خود را خواهد داشت .
به خصوص اینکه استفاده از طرحها و شخصیت هایی که طنز کلام یا کمدی موقعیت در آن موجود است، جذابیت بسیار زیادی برای مخاطب خود خواهد داشت .
انتظار و خواسته مشتری و سفارش دهنده تیزر را برآورده باید کنید .
از چیزهایی به غیر از کلمه و متن استفاده کنید .
تصویر محصول به صورت هنری و بسیار با سلیقه و بسیار جذاب به نمایش گذاشته شود .
استفاده از شخصیتهای مسخره و تکراری که جذابیتی ندارد دوری کنید . استفاده از کاراکترهای مسخره و لوده و تکراری ممکن است در نگاه اول جذاب به نظر برسد.
اما در نهایت موجب بی ارزش و خسته کننده بودن موقعیت کسب و کار شما در برابر مخاطب خواهد شد .
ساخت یک آگهی «تبلیغ کردن در متن آگهی»خواهد بود . برای آنکه این خصوصیت در ساخت آگهی انجام گردد ، باید نکته های را در نظر گرفت
معرفی و حمایت از ویژگیهایی که محصول موردنظر، مدعی ست آنها را دارد.
مزایای خاص که آن را متفاوت می کند و محصول را مورد توجه دیگران قرار می دهد را بیان کنید .
تمام سخنان خود را راجب محصولی که راجب آن تبلیغ می کنید با مدارک اثبات کنید .
مدارکی که ارائه می شود باید مخاطب را قانع کند که مخاطب با خیال آسوده به شما اعتماد کند.
مخاطب باید بداند که به محصولی که برای آن تبلیغ می شود، نیاز دارند.
برای ساختن یک تیزر تبلیغاتی بسیار خوب، ارائه “مشخصات تجاری” کالا و خدمات ، در تیزر است.
برای انجام بهتر این کار های اساسی، به نکته های زیر توجه بکنید:
نام تجاری، نشانی محل ، شماره تماس، آدرس اینترنتی، رزومه کسب شده در تیزر آورده شود.
از لوگو مجموعه و موسسه الزامی است که استفاده کنید.
تیزر تبلیغاتی باید این ویژگی را داشته باشد که مخاطب را برای اقدام به خرید تحریک و ترغیب کند. به همین دلیل موارد ذکر شده باید رعایت شود:
به گونه ای انجام شود که مخاطبان ما رفتاری خاص- در سوی هدف تیزر- از خود ابراز کنند؛
قابل اعتماد ترین راه برای آن که شخصی را به چنین رفتاری اجبار کنید، درخواست از او برای انجام کاری.
هنگامی که انجام رفتاری درخواست می شود، باید انگیزه و هیجانی هم برای ارائه آن باشد .
برای آن که مخاطب به انجام رفتار و واکنشی که شما می خواهید وادار شود، باید از خواسته ها و انتظارات و نیازهای عقلانی و احساسی مخاطب استفاده شود
و به آن توجه کنید .
هرگز مطلب با یک نتیجه ضعیف و بی سر و ته به پایان نرسد.
در نتیجه ویژگی های مهم یک آگهی تبلیغاتی خوب به شرح زیر می باشد :
- ساده باشد و جذاب باشد .
- قدرت بالای جذب مخاطب را داشته باشد .
- وسوسه برانگیز باشد برای مخاطبی که می بیند .
- آگهی شما باید ارزش معنوی و محتوایی داشته باشد .
- نکات آموزشی باید در آگهی باشد که مخاطب یاد بگیرد و بداند نه تنها فقط یک آگهی تبلیغاتی بر روی سایت و پیج شما باشد .
- مخاطب باید آن را به خاطر بسپارد و فراموشش نکند .
- واقعی باشد نه بر اساس خیال پردازی .
خدمات کانون آگهی و تبلیغات هنر برتر
* ساخت تیزر ویژه اینستاگرام
* طراحی پیج اینستاگرام و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ
* طراحی کاتالوگ ، لوگو و ست اداری
* فیلمبرداری و ساخت کلیپ
از دیگر خدمات هنر برتر می توان به تولید کلیپ های صنعتی و موشن گرافیک هم اشاره کرد.
تلفن:۳۲۶۸۷۷۳۰ -۳۲۶۶۲۱۸۹
همراه ۰۹۳۵۴۱۳۶۰۳۰
(دارای مجوز رسمی)
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟در گفتگو ها شرکت کنید!