اهمیت عکاسی از محصول در تجارت الکترونیک

اهمیت عکاسی از محصول در تجارت الکترونیک بسیار بالا می باشد زیرا وقتی که شما تلاش می کنید که مردم را برای خرید محصولاتتان متقاعد کنید ، عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی از محصول بهترین روش برای دستیابی هدف است ، عکس تبلیغاتی یعنی شانس داشتن مشتری بیشتر و عکس صنعتی یعنی زبان گفتار یک محصول و خدمات به زبان دلنشین عکاسی است .
آیا می دانید که مردم ۸۰ درصد از جیزهایی که می بینند را به یاد می آورند و تنها ۲۰ درصد از چیزهایی را که می خوانند ؟ قدرت عکس انکار کردنی نیست ، اگر عکسهایی عالی از محصولاتتون نداشته باشید پس مشتریهای زیادی را از دست خواهید داد ، حقیقت این است که هر چه محصولاتتان بهتر به نظر بیایند ، فروش بیشتری خواهید داشت .
تعدادی عکس انتخاب کنید
اولین چیزی که در برنامه ریزی عکاسی از محصولاتتان باید در نظر داشته باشید این است که چه تعداد عکس میخواهید در معرض نمایش قرار دهید ، اگر نگاهی به سایت های  eBay و یا Amazon  بیاندازید ، خواهید دید که به کاربر این امکان را می دهد که که تا هر قدر بخواد بتواند عکس از محصول اضافه کند ، این موقعیت به خریدار این امکان را میدهد که دید بصری خوبی با جزییات بیشتری از چیزی که می خرد را داشته باشد ، اگر شما محصولات متعددی در فروشگاه خود دارید نباید در سایت خود با اضافه کردن عکسها بهم ریختگی ایجاد کنید ، اما مهم است که نظمی برای هر یک از محصولات ایجاد کنید ، به عنوان یک قاعده عمومی ، به این فکر کنید که از هر محصول سه عکس به نمایش بگذارید .
از عکس برای برجسته سازی و تعریف مزایا استفاده کنید
علاوه بر نمایش عکسهای متعدد ، تلاش کنید با استفاده از عکس مزایای محصول را نشان دهید ، مثلا یکی از نکات اصلی برای فروش تبلت این است که ضخامت و باریک بودنش به چشم بیاید و خیلی از فروشندگان عکس تبلت را در کنار یک قلم درخواست می کنند ، که واقعا به برجسته کردن محصول کمک میکند ، شما همچنین می توانید با استفاده از کسی در عکس به هنگام استفاده از محصول ،  عکاسی را انجام دهید ، این روش موثری ازعکس های بسیاری از برندهای موفق است  ، این روش باعث می شود حس مشتری هایتان را در مصرف روزمره از این محصول نشان داده شود .
تمام رنگ ها و سبک ها را نشان دهید
محصولات شما شامل رنگ ها و سبک های متعدد است ؟  مثلا نشان دهید لباسی که می فروشید در رنگ ها و طرح های متفاوتی وجود دارد و فقظ یک رنگ محبوب از این محصول را نشان ندهید ، مطمئن شوید که به بازدید کننده ها تعداد زیادی از رنگ ها و سبک ها از محصول خود را ارائه می دهید ، این امر باعث می شود که واقعا تنوع در خرید را نشان دهید همانطور که سلیقه ها متنوع است .
عکس هایتان را جذاب جلوه دهید
این مهمترین موضوعی است که باید در نظر بگیرید ، هر قدر محصولاتتان جذاب به نظر بیایند ، مشتری های بیشتری جذب خواهید کرد ، ترفند های زیادی برای جذاب به نظر رسیدن محصولات وجود دارد .
استفاده از نورپردازی صحیح که محصول تخت به نظر نیاید
ازمون و خطا درباره تنظیمات دوربین به منظور رسیدن به مطلوب ترین نتیجه
اطمینان از ثابت بودن جای قرار گرفتن دوربین
صرف وقت برای ادیت عکس
انتخاب پس زمینه مناسب
انتخاب بهترین زاویه از محصول برای عکاسی
ترجمه : زهرا پوراسدی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *