اهمیت تبلیغات بلبیورد
آگهی های بیلبورد طراحی شده اند تا توجه افراد را به دست آورند و باعث ایجاد یک تصور به یاد ماندنی شوند و بیننده را به فکر تبلیغات می اندازند. بیلبورد ها باید در یک زمان بسیار کوتاه قابل خواندن باشند زیرا معمولا در حال حرکت با سرعت بالا دیده می شوند. بنابراین معمولا چند کلمه وبا تصویرجالب یا طنز گونه با رنگ های درخشان در ابعاد بزرگ چاپ میشوند.
گفته شده که بیش از ۱۰۰۰ آگهی را در هر روز مشاهده می کنند و فقط ۷ اگهی را به خاطر میسپارند. این روزها با ظهور تبلیغات دیجیتال، این تعداد احتمالا بالاتر است. اما اگر روزانه رانندگی کنید، بخش بزرگی از آگهی های تبلیغاتی ، آگهی های بیلبورد ها خواهد بود. تبلیغات بیلبورد در اشکال و اندازه های مختلف صورت می گیرد و تابلو های بزرگ را در بزرگراه و همچنین در مراکز شهر میتوان مشاهده کرد.
کاملا اشکار است که تبلیغات در فضای باز یکی از روش های موثر بازاریابی است. یکی از دلایلی که بیلبورد ها بسیار محبوب هستند این است که آنها قطعا دیده می شوند. چند بار به یک ایستگاه رادیویی گوش داده اید، بعد از شروع تبلیغ دوم خاموش کردید؟ همان را می توان برای تبلیغات تلویزیونی گفت. با تبلیغ بیلبورد، مردم تمایل و توجه بیشتری به کار دارند. این نوع قرار گرفتن در معرض دید با سایر نوع تبلیغات مقایسه نمی شود و تبلیغات بیلبورد یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی موجود است.
تبلیغات در فضای باز برای رسیدن به بازار ها در حالی که آنها در حال حاضر در فکر خرید و فروش هستند، لازم است. مردم به احتمال بیشتر تصمیمات خرید خود را در ماشین میگیرند، بنابراین، تبلیغ کنندگان باید از این به نفع خود استفاده کنند. بیلبورد ها یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری خود با جهان هستند و به کسانی که به محصولات و خدمات انها بیشتر نیاز دارند ،دسترسی پیدا کنند.
اهمیت تبلیغات بیلبورد در مزایایی است که هیچ شیوه تبلیغاتی دیگر نمی تواند ارائه دهد. نه تنها برای کسب و کار مناسب است، بلکه برای آن دسته از مشتریانی که نیاز به دانستن خدمات موجود را دارند ،مفید است.