همواره به دنبال خلاقیت هستیم

هنر برتر نامی آشنا در صنعت تبلیغات اصفهان ، از ابتدایی ترین روزهای تاسیس هنر برتر به خلاقیت فکر می کردیم، ما در سال ۱۳۸۷ اولین گامهای رسمی خود را در حیطه تبلیغات به ویژه تبلیغات ویدئویی برداشتیم و با اخذ مجوز رسمی گامهای خود را محکم تر برداشتیم، هنر برتر در رشته های طراحی و گارفیک، عکاسی، فیلمسازی تبلیغاتی ،تیزرهای صنعتی و موشن گرفیک و انیمیشن فعالیت داشته است، در چند سال اخیر با توجه به اینکه اصفهان یک استان صنعتی محصوب می شود خواه نا خواه پروژه های صنعتی هنر برتر را احاطه کرد و توانستیم در حوزه فیلم های صنعتی تعداد زیادی پروژه با کیفیت مطلوب به زعم مشتریان و سفراش دهندگان انجام دهیم.

از آنجایی که نگاه ما همواره نگاه گرافیک توام با علم مهندسی بود و از آنجایی که اعتقاد داشتیم گرافیک و علم مهندسی می توانند با هم به تبلیغات یک مجموعه کمک کنند تا راندمان  تبلیغاتی آن را بالا ببرند سعی کرده ایم از متخصصان هر دو حوزه تبلیغات ، گرافیک ، هنر و مهندسی بهره و کمک لازم را ببریم تا کیفیت تولیدات بالا برود و باز هم بنا به نظر سنجی از مشتریان هنر برتر تا حدود زیادی موفق بوده ایم.

به طور کلی روش انجام کار مبتنی بر استراتژی تبلیغات یعنی چگونگی هدف، شناخت مخاطب و تببین روش کار  و نظارت بر انجام صیحی آن می باشد. تا بتوانیم بالا کیفیت و بیشترین رادمان را در انجام یک موضوع تبلیغاتی داشته باشیم.

یکی از محاسن هنر برتر در مقابل  رقبای خود، تعهدما به بکار گیری  تکنولوژی  نوین و روش‌های خلاقانه در ساخت تیزر و فیلم های تبلیغاتی ، ویدئو و کلیپ های تبلیغاتی است که بسیار جذاب و موثر واقع می شود. ما از پیشرفته‌ترین تجهیزات با بالاترین استاندارد های بین المللی برای تولید محتوای گرافیکی، ویدئویی و تبلیغاتی بهره می بریم  تا محصولات یا خدمات شما در هر صفحه نمایشی  یا عرصه ارائه به بهترین شکل ممکن نمایان شوند و جذابیت داشته باشد.

ما در هنر برتر  متوجه این موضوع هستیم که هر مشتری  یا برند نیازهای خاص به خود را ددارد و به توانایی خود در ارائه راه‌حل‌های سفارشی برای برآورده کردن نیازهای ویژه  ایمان داریم .

کانون آگهی و تبلیغات هنر برتر