بیلبورد های جالب دیجیتالی
بزرگترین بیلبورد دیجیتالی تبلیغاتی جهان در مسکو
این بیلبورد دیجیتال که شبیه به گوشی هوشمند Galaxy S7 edge ساخته شده است ۲۶۲.۴۷ فوت ارتفاع و ۱۳۱.۲۳ فوت عرضه دارد و کیفیت تصویر آن به گونهای است که مردم در خیابان از فاصله ۱.۳۷ مایلی میتوانند تمام تصاویر را با جزییات کامل در آن مشاهده کنند.
سامسونگ با بررسیهایی که انجام داده است به این نتیجه رسیده که در هر روز بیش از ۸۰۰ هزار نفر مقابل این بیلبورد دیجیتال میایستند و با دقت تمام توضیحاتی که در آن منتشر میشود را مشاهده میکنند.
این بیلبورد دیجیتالی با نمایشگر LED ساخته شده است و سامسونگ قصد دارد مدلهای بعدی آن را در فرودگاه بینالمللی مسکو و شرمتیوف نصب کند.
البته پلیس راهنمایی و رانندگی مسکو اعلام کرده است که این بیلبورد تبلیغاتی به دلیل اندازه بزرگ و جذابیتی که دارد، باعث ایجاد ترافیک در خیابان شده است و میبایست محل استقرار آن تغییر کند.
در حال حاضر Galaxy S7 و Galaxy S7 edge از پرفروشترین گوشیهای هوشمند در جهان محسوب میشوند و سامسونگ با اقدام جدید خود تصمیم دارد بازار خود را در کشور روسیه هم تقویت کند.
بزرگترین صفحه تبلیغات دیجیتالی جهان که از اون به عنوان بزرگتری بیلبورد یاد میشه، در اواخر آبان در میدان تایمز نیویورک تصاویر مختلفی رو شروع به نمایش کرد. اندازه این بیلبورد از ابعاد یک زمین فوتبال آمریکایی بزرگتر و کیفیتی فوق العاده بالاتر از تصاویر لامپ های LED رو داره. تصاویر آزمایشی اولیه شامل چند تصویر اسکی باز و چند عکس لباس و مدل بودن و بعد از تاریخ ۲۴ نوامبر، بیلبورد بصورت کامل تا سال ۲۰۱۵ به شرکت گوگل واگذار میشه. هزینه تقریبی کرایه این بیلبورد که البته بصورت رسمی اعلام هم نشده، ماهیانه ۲.۵ میلیون دلار هست. آمار بازدید از این بیلبورد، در حدود روزانه دو میلیون نفر تخمین زده شده و با توجه به موقعیت فعلی این صفحه تبلیغاتی در نیویورک و میدان تایمز، بازدید کنندگان بیشتری هم به درصد آمار اضافه خواهند شد.
رونمایی از بیلبوردهای دیجیتال Canon در نیویورک
شرکت Canon به همراه آژانس تبلیغاتی ۳۶۰i برای کمک به مردم با هدف گرفتن بهترین عکسها ، یکسری بیلبوردهای دیجیتال پاپ آپ را در محبوبترین مکانهای نیویورک برای عکاسی برپا کرد .
به گزارش رصد رسانه ، این کمپین تبلیغاتی در فضای بیرون شامل کامیونهای مجهز به نمایشگرهای دیجیتال در سه نقطه یعنی محبوبترین مکانهای شهر برای عکاسی برپا شد .
این برند همچنین یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی را در «Penn Plaza » نزدیک «Madison Square Garden » نصب کرد .
این بیلبوردهای دیجیتال ۲۰۰ نکته راهنما از شبکههای اجتماعی، دادههای به روز شده ترافیکی و اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا را در اختیار مردم گذاشتند که بنا به شرایط تغییر میکنند . کارمندان آژانس با توجه به پیغامها و عکسهای مردم در فیسبوک، توییتر و اینستاگرام، محبوبترین نقاط عکاسی در نیویورک را تشخیص دادند . دیگر توصیهها شامل نحوه عکسبرداری در نور شدید خورشید در اواسط روز، باران، مه و گرفتن یک عکس زیبا از غروب خورشید میشود .
شوخی ترسناک بیلبورد دیجیتال با مردم
یک بیلبورد بزرگتر از زمین فوتبال در اختیار گوگل