۱۰ دلیل تبلیغ بر روی بیلبورد

Image result for billboard advertising

۱. همه جا دیده میشود. مردم بیشتر وقت خود را در اتومبیل خود صرف می کنند. به طور متوسط بیش از ۱۵ ساعت در هفته در اتومبیل صرف می شود. بیلبورد ها تنها رسانه ای هستند که رانندگان و مسافران نمی توانند از دیدن ان فرار کنند. بر خلاف دیگر انواع رسانه ها، تبلیغات در فضای باز نمی تواند خاموش شودیا دور انداخته شود .

۲. مقرون به صرفه. تبلیغات در فضای باز بهترین شکل تبلیغات در دسترس است چون تعداد افراد بازدید کننده بیلبورد نست به سایر تبلیغات زیاد است .

۳. امکانات طراحی نامحدود . طراحی بیلبورد یک رسانه بصری است به بیانی دیگر بیان داستان یا پیام  از طریق تصاویر و متن است. هنگام طراحی بیلبورد بهتر است استراتژیک و خلاق بود.

۴. در حال ترقی. در حالی که دیگر انواع سنتی رسانه ها درحال کاهش حمایت تبلیغ کنندگان هستند، تبلیغات بیلبورد همچنان به طور مداوم سهم بازار خود را افزایش می دهد.

۵. تکنولوژی جدید. با ظهور بیلبوردهای دیجیتال، صنعت تبلیغات در فضای باز حتی با ارزش تر است.بیلبورد دیجیتال به تبلیغ کنندگان انعطاف پذیری بیشتری برای عرضه به بازار (کوتاه مدت و بلند مدت )می دهد. در عوض تبلیغ کنندگان فقط یک موضوع را می توانند با پیام های متعدد در روز تبلیغ کنند، بدون هزینه تولید!

۶. قرار گرفتن در معرض دید دائمی. تبلیغات بیلبورد در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دارد.

۷. انعطاف پذیری. در فضای باز به شما امکان می دهد تا مکان جغرافیایی را که هدف بازار است را مشخص کنید.

۸. ماندگار . در فضای باز بزرگ، جسور، رنگارنگ و مهمتر از همه به یاد ماندنی است.

۹. انگیزه خرید. مقدار قابل توجهی از خرید در راه خانه از محل کار اتفاق می افتد. مصرف کنندگان گزارش می کنند که این خرید ها در طول روز و در راه خانه مورد توجه قرار می گیرند. به این ترتیب، تبلیغات در فضای باز برای انگیزه خرید  بسیار مهم است.

۱۰. تکرار. قرار گرفتن در معرض نمایش دائمی  به این معنی است که مصرف کنندگان در طول روز بیش از پیش در معرض پیام شما هستند.

 

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *