درباره اتحادیه صنف تبلیغات

 

Image result for ‫اتحادیه صنف تبلیغات‬‎

 تاریخچه انجمن

پس از خاتمه جنگ تحمیلی ، صنعت تبلیغات نیز هماهنگ با رشد سریع نهادها و موسسات صنعتی و اقتصادی کشور ، فعالیت مجدد خود را شروع نمود. افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی – که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد – به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان ، نقشی حساس و تعیین کننده را به عهده گرفت. بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت. انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران ، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسو ز ، حرفه ای و متعهد این صنعت ، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس ، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکتهای فعال در صنعت تبلیغات بود.

 

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران

افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی – که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد – به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان ، نقشی حساس و تعیین کننده را به عهده گرفت.

بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت.

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران ، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسو ز ، حرفه ای و متعهد این صنعت ، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس ، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکتهای فعال در صنعت تبلیغات بود.