بیسکوئیت اوریو آویزان از آسانسور شیشه ای

بیسکوئیت اوریو آویزان از آسانسور شیشه ای

تا به حال تبلیغات مختلفی را با استفاده از آسانسور دیده ایم تبلیغاتی که به طور معمول بر روی دربهای آسانسور و گاه در داخل کابین آسانسور و گاه با استفاده از هر دو اجرا شده بود. اما تا به حال کسی به این موضوع نپرداخته بود که آسانسور ظرفیت های دیگری نیز برای تبلیغ دارد. که ما در این تبلیغ شاهد استفاده طراح از فضایی جدید و نو برای تبلیغ هستیم. این کمپین خلاقانه مربوط به بیسکوئیت کرم دار اوریو است که طراح با استفاده از انتهای آسانسوری شیشه ای در یک مجتمع آن را اکران کرده است. ماکت بزرگی از بیسکوئیت اوریو با طنابی به انتهای آسانسور شیشه ای متصل است که با بالا و پائین رفتن آسانسور و قرار دادن استیکر لیوان بزرگ شیر بر روی انتهای آسانسور جلوه بصری زیبایی را بوجود می آورد به شکلی که یک فرد برای خوردن بیسکوئیت با شیر آن را به درون شیر برده و خارج می کند.
این تبلیغ خلاقانه توسط آژانس تبلیغاتی DraftFCB در نیویورک با مدیریت خلاقیت Sandy Greenberg, Terri Meyer و مدیریت هنری Jeseok Yi و البته عکاسی William Tran در آوریل ۲۰۰۸ اجرا شده است.

بیسکوئیت اوریو

اوریو (به انگلیسی: Oreo) بیسکویتی است شامل دو قرص بیسکویت با کرم در میانشان. اوریو پرفروش‌ترین بیسکویت ایالات متحده آمریکاست که از سال ۱۹۱۲ در حال تولید است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *